sobota, 20 kwietnia 2013

Szarpak

Nie wiem czy wam wspominałam ale Leon baaardzo lubi się szarpać więc postanowiłam, że kupię mu szarpak. Wczoraj wybrałam się do zoologa i kupiłam. Leon był w niebo wzięty jak go zobaczył. Od razu wyszliśmy na spacer, trochę się poszarpaliśmy a potem Leon przez cały spacer niósł szarpak w pysku. :))

A tak po za tym, pomalutku zabieram się do zbierania materiału na filmik pokazujący Leona nową amatorską sztuczkę "odbijanie się od nogi". 





KONG o którym pisałam tydzień temu.

5 komentarzy:

  1. Szarpak bardzo ładny ;) Zaraz zajrzę na post o kongu, bo też mi się podoba :)

    http://oko-maltanczyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kropka też uwielbia się szarpać :)
    Macie bardzo fajny szarpak , u nas takich nie ma . Kropce na pewno by się spodobał :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szarpaki są naprawdę świetnymi zabawkami :)
    Widać,że Leonek zainteresowany i Gratulację co do sztuczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Vinek też lubi się szarpać :) KONG to super sprawa :) powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Flopka przepada za szarpakami!
    Wasz wygląda bardzo fajnie, jednak mój jamnior przeważnie preferuje bardziej miękkie, najlepiej polarowe. Z tego co pamiętam Leoś jest młody więc on raczej problemów nie będzie miał z twardością ;)
    Kong - świetna rzecz. My wprawdzie posiadamy kulę smakulę, z której też jestem niezwykle zadowolona. :P Polecamy!
    Pozdrawiamy E&F.

    OdpowiedzUsuń