sobota, 16 marca 2013

Zawieszenie

Dość długo nie pisałam. Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad zawieszeniem bloga. Dlaczego? Ostatnio mam bardzo dużo na głowie. Na nic nie starcza mi czasu. W szkole mam teraz ciężki okres ponieważ bez przerwy jakieś kartkówki, konkursy a do tego jeszcze zostałam nominowana do poprowadzenia i przygotowania grupy tanecznej do pokazu. Jest przy tym strasznie dużo pracy. :( Poza tym mam na głowie psa i kota o których również trzeba zadbać. Podjęłam decyzję iż zawieszę bloga na czas nieokreślony. Mam nadzieję, że zrozumiecie. Postaram się śledzić wasze blogi aby nie zostać "w tyle." Można się ze mną kontaktować przez e-mail który jest podany w zakładce "kontakt."
__________________________________________________________________

A tak pro po to u Leona dobrze. ;) Pomimo tylu rzeczy na głowie, czas dla psa zawsze się znajdzie. Leon cieszy się każdą chwilą spędzoną ze mną. Codziennie chodzimy na spacerki aby pies mógł się wybiegać no i regularnie powtarzamy sztuczki. Obecnie idzie nam świetnie! Smaczki nie są już do niczego potrzebne ponieważ Leon reaguje na komendy bez nich. Zdołałam również nauczyć psa chodzenia na dwóch łapach. Leon potrafi utrzymać się na dwóch łapach przez ok. 12 sekund :D To i tak jest dużo jak na początek.


Pozdrawiamy!

8 komentarzy:

  1. Rozumiem Cię doskonale.. Jednak przykro mi, że zawieszasz bloga. Mam nadzieję, że jak najszybciej wrócisz do Nas. Życzę powodzenia w tym układzie tanecznym. :)
    Masz ślicznych futrzastych!

    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo zawieszenia,będę wpadała,być może się coś pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No rozumiem cię.Sama mam dużo nauki na głowie.Gratuluję postępów.:) Cudowne zdjęcia.!
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To zrozumiałe, też mam dość dużo na głowie. Prócz nauki prowadzę dwa blogi więc też nie mam lekko.
    Mimo wszystko mam dużą nadzieję, że jak ten burzliwy okres minie to powrócisz do blogowania.
    Wraz z Flopą będziemy czekały. :3 Trzymajcie się, życzymy powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie komentarze od razu motywują mnie do dalszego blogowania ale czas mi na to nie pozwala. :c Dzięki, pozdrawiamy :*

      Usuń
  5. Czekamy na powrót !
    Jest strasznie dużo obowiązków , nie dziwię się jak masz jeszcze dodatkowe .
    Mam nadzieję , że szybko wrócicie .
    Warto napisać coś w weekendy . Leon rośnie ! :D Będziesz mieć pamiątkę .
    Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoła chyba wszystkim zabiera czas na wszystko :/ trzymajcie się ;)

    OdpowiedzUsuń